Sunday, January 06, 2002

ده روز تا شروع امتحان هام مونده......7 تا کتاب تر و تمیز و دست نخورده دارم ......که اگه تو این چند روز یک دست اساسی بهشون نزنم ..حواله می شن برای ترم بعد....وای خدا نصیب نکنه.....
از فردا می خوام شروع کنم به خوندن... با حساب کتاب هایی که کردم...مطمئنا نمی تونم که معدل ترم قبل رو حفظ کنم.....مسئله اینه که داشتم فکر می کردم برای جلوگیری از افتادگی ها ...یک مدتی از وبلاگ نویسی صرف نظر کنم....
ولی فکر نکنم دلم بیاد.....از طرفی برام یک عادت و سر گرمی شده.....(هر چند من مخالف عادت کردن به هر چیزی هستم)
از طرف دیگه می دونم اگه چند روز ننوسم دیگه نخواهم نوشت......و بازگشت پیدا می کنم به عصر قلم و کاغذ...یا شایدم کلا از نوشتن فاصله بگیرم....نمی تونم با اطمینان بگم چی پیش میاد...ولی همه این احتمالات وجود دارند....
پس سعی می کنم تا جایی که میشه نرم تو ترک.....و امیدوارم و قتی جواب امتحانات رو می دن من پشیمون نشم و همه گناه ها رو نندازم گردن این وبلاگ بیچاره.....
از همه شما هایی که وبلاگ منو می خونین خواهش می کنم بهم ایمیل بزنین.....تا من به زندگیه وبلاگی امیدوار بمونم.....و فکر نکنم مستمعینم بی تفاوت از کنار نوشته هام می گذرند...

No comments: