Friday, December 14, 2001

این ماه رمضونم دیگه..بارشو بسته که بره....ولی من امسال اصلا باهاش حال نکردم...نمی دونم چرا ولی پارسال خیلی بیشتر بهم چسبید....به هر حال امسالم گذشت و باز حسنی موند و حوزش !!!!
الان (با وجودی که همه در سام موندن و انبار شدن) سه تا کتاب دارم که می خوام بخونمشون....حالا شاید یواش یواش بخونم...و البته نمی دونم از کدوم شروع کنم.....یکیشون کتاب انسان و طبیعت نوشته دکتر حسین نصر که من تازگی از آقای دکتر عبدالرحیم گواهی که مترجمش هستن هدیه گرفتم....و چون مال خودمه رفته آخر های صف پشت کتابای قرضی.......دو تا کتاب بعدی که می خوام بهتون معرفی کنم (البته کتابای جدیدی نیستن و ممکنه خونده باشینشون) هر دو رو از یکی از همکاران اندیشمندم قرض گرفتم وقول می دم که زود پس بدم...(البته بیشتر برای اینکه بتونم بازم کتاب قرض بگیرم چون اینطور که شنیدم کتاب خونه باحالی دارن) یکیش کتاب قصر اثر فرانتس کافکا است و دیگری که خیلی تعریفش رو شنیدم کتاب رفیق اعلی اثر کریستیان بوبن که روزنه ای است به زندگی فرانچسکوی قدیس.....
انشا الله هر وقت خوندم در بارشون باهاتون حرف خواهم زد.......

No comments: