Tuesday, December 11, 2001

معتادان حتما این مصاحبه را بخوانند

+ شما به چه جنسی اعتیاد دارید؟ ...تزریقی؟ یا دود کردنی؟ یا خوردنی؟

#آقا تو هم حال داری ها.......ما از مدل دیداریش بودیم....و کلیک کردنی.....آخ که چه حالی می ده کلیک کردن...
+ چی شد که معتاد شدید؟

#نمی دونم....یادم نیست...اولا به درو و وری ها که نگاه می کردم فکر می کردم نشانه تمدنه....نشانه سواده...و پولدار بودن....از اول می دونستم خرج داره...ولی هرطور بود پولش رو جور کردم و....اولش اوضا خوب بود...با یک کم شروع کردم...عاملی که باعث شد کمیت و کیفیت جنس رو ببرم بالا....رفیق نا باب بود آقا.....و شب نشینی های غیر مجاز....از همون دود و دمی هاش....نمی شه تعریف کرد...اگه بخواهید یک بار می برمتون....
+ نه نه....خیلی ممنون..

#شاید از معتادای دیگه بپرسین....همه عامل اصلی رو درصد بالای Chat تو جنس عنوان کنن....ولی بنظر من چیز های دیگه ای هم هست...که البته تازه به بازار اومده....و مطمئنا قیمت جنس رو هم بالا می بره....یکیش...خوره لینک جمع کردنه....که وقتی به جون طرف می افته که جنسش بیش از 30% وبلاگ داشته باشه
...آخ از دست این وبلاگ نمی دونین چه می کنه....انقده معتادا بخاطرش سر و دست می شکونن...و از اون طرف باند های توزیع...سر هر مدعی ای رو زیر آب می کنن....حرفه ای ها و از ما بهترون بین خودشون بهش می گن blog و یک اصطلاح دیگم هست که میگن گلابی...
+ حالا چی شد که تصمیم به ترک گرفتین؟

#آقا ما کی گفتیم می خوایم ترک کنیم؟؟؟..همش نقشه عیال و بچه ها بود که ما رو ترک بدن....آخه اونا از دسمون شاکی شدن...الان 2 روزه دستم به موس نخورده...ولی بدونین اگه یه easy mouse در بداغونم این دور و ور ها پیدا میشد....من مرده ایت نبودم که طاقت بیارم و کلیکش نکنم....
+ چه توصیه ای برای جوون ها دارید؟

# از ما که گذشته و نمی تونیم ترک کنیم...شما به داد اون هایی برسید که هنوز پاکن...قبل از لینکه به دام وبلاگر های خدا نشناس بیفتن.....اصل کاریاشون تو وبلاگ من لینک دارن...برین سراغ اونا.....اما قبلش یک کمکی به ما بکنین....که حالمون گرفتس و به موس و کیبورد دسترسی نداریم...یک پول سبزم بدی...بسه باهاش میرم کافی نت و روشن می شم....

No comments: