Monday, December 03, 2001

از همون موقع که کتاب دریا پری کاکل زری اثرخانم گلی ترقیچاپ شد, من دنبالش بودم...ولی اون چاپ زود تموم شد و تا جایی که من خبر دارم نتونست برای چاپ بعدی مجوز بگیره....فقط تونسته بودم تحلیل هایی راجع بهش بخونم(یکیشون یه مقایسه خیلی جالبی بود بین شخصیت اول این قصه یعنی پری و علی کوچیک فروغ فرخزاد)...و روز به روز مشتاق تر می شدم.....تا امروز که همزادم این جا رو بهم نشون داد......راستی فکر می کنم تا حالا چیزی راجع به همزادم گفته باشم!!.....بیشتر از یک ماهی می شه که من پیداش کردم....نه...فکر نکنین که در اثر یه حادثه مخم جا به جا شده و دارم هزیون می گم....یا ...مثل پیرزن های قدیمی همش دنبال جن و پریم.....نه...همزاد من واقعیه..........ما هردو تو یک سال و یک ماه و یک روز دنیا اومدیم....البته من 30 دقیقه کوچیک تر هستم.....:"> ......البته این وسط یک سوال هست که بی جواب مونده.....که کدوممون حسن کچل هستیم ;)
امشب از اون شبا نیست که حال یه بحث اساسی رو داشته باشم و بتونم مختون رو بزنم.....خیالتون راحت....:)

No comments: