Friday, February 01, 2002

#اووف ف ف ... امتحانا تموم شدن .... به سلامتی .... (البته امیدوارم ... بعدا معلوم می شه ...)

#بالاخره بعد از 2 ماه ونیم وبلاگ نویسی و بعد از یکماه که از پرداخت پول اسکنر می گذره ... امروز اسکنر قدم مبارکشون رو به اتاق من گذاشتند.....
اگه یادتون باشه گفته بودم که می خوام کار هام رو براتون اسکن کنم.... حتما این کار رو می کنم چون این یکی از دلایل اصلی ای بود که من (با وجود دلایلی که برای خودم داشتم که مخالف وبلاگ نویسی بود ! ! ) وبلاگ نویسی رو شروع کردم و ادامش دادم ... تا این گذاشتن کاریکاتور یک بهانه ای بشه برای بیشتر کار کردن ;)
ولی می دونید می خواستم کار بچه های گروه رو هم بیارم تا پر وپیمون بشه ... ولی همون طور که قبلا هم گفتم گروهمون بعد چند ماه نتونست به کارش ادامه بده ... حالا داریم سعی می کنیم با یک تغییراتی دوباره شکلش بدیم ... امید که پایدار بمونه ... شما رو هم در جریان خواهم گذاشت.

No comments: