Saturday, March 30, 2002

فکر نکنین مسافرتی چیزی رفتم ... نه .... من همینجام تهران رو چسبیدم یک وقت فرار نکنه ...
راستشو بخواهید می خوام چند وقتی کمتر بنویسم ... این فکرا چیز جدیدی نیستن از اولای امسال قوت گرفتن ... گه گاه می لاگم ... ولی نه هر روز ... شاید بگین که قبلا هم همیشه منظم نمی نوشتم ... ولی اینکه آدم وقت نکنه و ناراحت بشه از اینکه وبلاگ ننوشته فرق داره با اینکه با یک برنامه ریزی منظم و حساب شده ننویسه !
به شما نمی گم چرا... چون فقط به خودم مربوط می شه ... البته دلیل محکمه پسندی هم نیست ... شاید از تنبلی سر چشمه بگیره .. ولی بیشتر برای جلوگیری از عادت کردن به وبلاگ نویسیه ... با اینکه از این کار خوشم میاد ... ولی دوست دارم وبلاگم وابسته به من باشه نه من بنده وبلاگم البته دلایل دیگه ای هم داره .... مثل وضع آب و هوا ... فص بهار ... و خیلی چیز های دیگه ... فکر کنم ... این تق و لقی حد اقل تا یک ماه دیگه ادامه داشته باشه ... بعد ... به احتمال زیاد اگر عمری بود ... (شاید) ... دوباره منظمش کنم ... ببینیم چی پیش میاد :)

No comments: