Tuesday, May 28, 2002

این آدمیزاد موجود خیلی عجیبیه ...
نمی دونم تا حالا یکیشون رو از نزدیک دیدین یا نه ... یک آدم ... با اون قیافه عجیب ... با اون مغز کوچیک ولی به خیال خودش فعال ... با اون احساسات عجیب و ... رابطه ای که با آدم های دیگه برقرار می کنه ... رابطه ای که وابسته به خیلی چیز هاست ... زمین و زمان توش اثر می گذارن ... ولی عجیب تر اینه که می تونه ... می تونه از زمین و زمان هم مستقل باشه ... انقدر عجیبه که دهن آدم وا می مونه و نمی تونه هیچ نظری بده و تحلیلی کنه ... در حالیکه اگه یک تحلیل اساسی انجام بشه خیلی چیزا روشن می شه ... شاید شده باشه که دوستی ، آشنایی .. یا حتی یک دشمن رو زیر نظر بگیرین و چون اون شخص یک جور هایی یا براتون مهمه یا جالبه ... یا قابل احترام ... سعی کنید زیر و بم هاش رو بشناسین ... این کار هم سخته .. هم وقت گیره و هم انرژی گیر ... ولی از اون سخت تر ... وقتیه که بخواین کشف کنید خودتون چی هستین .. آیا تو طبقه بندی حیوانات تو طبقه آدما قرار می گیرین ... یا طبقه کرما ... یا لاک پشت ها ... یا ... موجودات بی نام و ناشناخته دیگه ... ببینید ... جدای از قیافتون ... شبیه کدوم هستید ... رفتاراتون چجوریه ... و مشغولیات زندگیتون چی؟ ... اگه به زور خودتون رو چپوندین تو طبقه اشرف مخلوقات و می خواین پز بدین بدونین ... خیلی های دیگه مثل من و شما هم هستند که الکی خودشونو قالب کردن ... پس این طبقه همچین اعتباری هم نداره ... اگه هرکی از را رسید ... سرشو بندازه پایین که قیافش معلوم نشه و بیاد تو ... به نظر من یک طبقه بالا تر از این باید جای جالب تری باشه ... اون جایی که آدم های واقعی که اشرف حیوونای دیگن ... بدون هیچ کلکی می رن اونجا ... اونهایی که رفتارشون ... افکارشون . احساساتشون ... تغییر کرده ... معنا پیدا کرده ... اون هایی که مرز زمان و مکان رو شکوندن ... اونهایی که بند خود خواهی رو پاره کردن ... و اونهایی که عقلشون کامل و جامع می اندیشه چون متصل شده به یک عقل کل (که کوچک بودن مغز منو جبران می کنه) ... اونهایی که قلبشون .و عشقشون پیشرفت کرده و متعالی شده ... عشقی که از روحشون نشات گرفته نه جسمشون ... و جسم و روحشون رو فرا گرفته ...
... خلاصه اینکه آدما همه جورشون عجیبه ... و از همشون عجیب تر یکیه که من ، من صداش می کنم !
راجع به آدم ها زیاد میشه حرف زد ... ولی من بحث های بیشتر رو موکول می کنم به بعد ... بحث هایی مثل خوب یا بد بودن اصل آدم ... و اینکه اکثر آدمای دنیا چجورین؟ ... خوبن یا بد؟ اینا می شه دنباله یک بحثی که چند وقت پیش با یکی از دوستان شروع شد ...ولی ادامه پیدا نکرد ... ایشالله تا قبل از شروع امتحاناتم یک روز راجع بهش حرف می زنم ...

No comments: