Tuesday, May 14, 2002

نمی دونم فردا چی کار کنم با این همه برنامه :
1) کوه (صبخ تا بعد از ظهر)
2) شرکت (بعد از کوه تا قبل از کلاس )
3) کلاس مثنوی 6 تا 8
4) برنامه سور گرفتن
5) رفتن به سینما (فیلم گرین مایل) ساعت 10 شب ...
وقتم از صبح شروع می شه تا 12 شب ... تازه طرح درس 5شنبه هم انجام ندادم ... و نمی دونم با خستگی ای که به باشگاه فرداش می کشه چیکار کنم ... احتمالا یکی دوتا از بر نامه ها منتفی می شه ... ولی من یکی که از خیر کوه و سینما نمی گذرم ... حالا تا چه پیش آید ...
من با شلوغ بودن برنامه هام خیلی حال می کنم ... تنها مشکل خستگیه که علاجی جز خواب و استراحت نداره که اونم وقت می خواد ... فکر می کنم حالا که جوونم و انرزی دارم باید قدر بدونم ... وقت برای استراحت و خواب زیاده ... دوست دارم بچسبم به حال و از لحظات زندگیم بیشترین بهره رو ببرم معلوم نیست که تا چند سال دیگه من این قدرت جسمی رو داشته باشم که بتونم بزنم به کوه و از طبیعت استفاده کنم ...
هر چند می دونم و امیدوارم که در شرایط نا معلوم آینده به مدد حضرت دوست متونم راهی برای قشنگ زندگی کردن و کسب انرژی پیدا کنم ... :)

No comments: