Thursday, May 16, 2002

داشتم از خستگی می مردم ... وای که خوابم نعمتی یه .. :)
تو نظرات نوشته 13 may در مورد اشک متوجه یک اشتباه شدم ... و خیلی حالم گرفته شد ... راستش رو بخواهید من در مورد این کتابه از یکی از دوستام شنیدم ... و اسم دانشمند رو search کردم و عکستش رو پیدا کردم ... اشکال کار من این بود که وقت نکردم خودم کامل بخونمش و به چیزهایی که شنیده بودم بسنده کردم ... البته یک نگاه کلی حرف های دوستم رو تائید می کرد ...
راستش اول که متوجه شدم حالم خیلی گرفته شد ... رفتم خوندمش وبا خودم گفتم دیدی آبروم رفت ... :"> ولی بعد گفتم بی خیال ... خوبه که معلوم شد جریان چیه.
تحقیق از شکل کریستال های آب می گه و اینکه آب کوهستان ها با آب پشت پشت سد ها از نظر شکل کریستال های ایجاد شده تفاوت داره و آب پشت سد ها و آب های آالوده و راکد بی شکل و تحریک شده هستند... ادامه تحقیق از تاثیر موسیقی بر آب می گه ... و سپس از تاثیر کلمات بر آب .... نوشتن کلمات مثبت یا منفی بر روی شیشه حاوی آب مقطر گویا تاثیری بر کریستال های آب می گذارد (یک چیزی تو مایه های کاری دعا خوان ها بر روی آب انجام می داده اند) و البته در مورد مایعات بدن انسان مثل بزاق و خون و ادرار و همچنین در مورد آب دریا این آزمایش با رقیق کردن آنها امکان دارد. که این مورد اکنون تحت بررسی است و در تحقیقات آینده اعلام خواهد شد.
باز هم در اینجا از دوستی که تو نظرات این نکته رو به من گوشزد کرد و باعث شد ... وسط این همه شلوغ پلوغی یک وقتی بگذارم و این تحقیق رو بخونم ممنونم ...
دیگه زحمت رو کم کنم ... که دارم می رم بند و بسات رو جمع کنم و منتظر خبر دوستانم بشم برای سفری یک روزه به کاشان ... (این چند وقته یاد گرفتم بد نیست دنبال برنامه ریزی هام یک انشاء الله هم بیارم)
انشاء الله :) .... :">

No comments: