Sunday, August 29, 2004

ای یار همیشگی من .. در خوشی و نا خوشی ...
ای کسی که هیچ وقت تنهام نمی گذاری ... و هر وقت من اشتباهی می کنم یا فراموشت می کنم ... می بخشیم ...
ای خدای من ... ای مدد رسان من ...
کمکم کن که همیشه به یادت باشم ... کمک کن لحظه به لحظه زندگیم ... انتخاب هایی که می کنم ... تصمیماتی که می گیرم ... قدم هایی که بر میدارم ... راهم .. همراهم ... همه و همه همونی باشه که تو می خوای ... همونی که برای رشد من خوبه ... و منو از کوتاه ترین راه آسون ترین راه و قشنگ ترین راه به تو می رسونه ...
کمک کن تا ابد تنها به تو عاشق بمانم ... به کوی عاشقی شعر خوش ماندن بخوانم ...

خدایا ازت می خوام ... و می دونم مهم این خواستن منه .. می خوام که نگهدارم باشی .. نگدار دلم ... ایمانم ... عشقم .. آرامشم ... خانوادم ... لحظاتم ... آیندم ... زندگیم ... سلامتی جسمی و روحیم ... و مرگم ...
مرسی از همه چی ... از لحظه لحظه زندگیم ... تا الان ممنونم ...

No comments: