Wednesday, August 18, 2004

سعی می کنم راحت بگذرونم این دوره رو ... نمی دونم چرا همه کارام یگ جورایی نا خواسته گیره ... وقتم ... حوصلم ... ابتکارم ... دقتم ... همشون کم شدن ... و اثرش تو همه کارام مشخصه از پروژه دیزاینی که دستم دارم گرفته ... تا پیشرفت تو تمرینات ... با فکر کردن به دوره کارورزی هم که باس بگذرونم مخم صوت می کشه ...
احتیاج دارم به یک ثبات .... که آرامش بهم بده ... یک امنیت ، که نظم بده به کارام ...
- و البته گاهی با شکستن اون نظم لذت ببرم از زندگیم ...;) -
ولی واقعا هر چی فکر می کنم علت اصلی عدم پیشرفت کارام همینه ... برای کار از خونه زدن بیرون یک خوبیش همینه .. ساعت کاری مشخص بودن - حتی به صورت نیمه وقت - هم همین خوبی رو داره ... کلا از قدیم گفتن نظم همه جورش خوبه ...
یک برنامه ریزی دقیق نیاز دارم ... فکر کنم اگر یک حرکت جدی بکنم می شه ...
شاید این وسط به کمک یک نفر احتیاج داشته باشم ... :)

No comments: