Tuesday, February 01, 2005

همه چی یکجوره عجیب غریب پیش می ره ... سعی می کنم رو خودم و رو اتفاقات زندگیم کنترل داشته باشم ... ولی نمی شه ... هیچ چی طبق برنامه ریزی من پیش نمی ره ... گاهی بهتر از اونه که من می خواستم و گاهی بد تر ...
می دونید ... با همه بدبینی ها ... نگرانی هام ... ته قلبم ایمان دارم که همه چی در جهت خیر برای من پیش میره ...
امیدوارم که شاهنامه فقط آخرش خوش نباشه ... وسط هاش هم خوش باشه ... ;)
باید هوشیار باشم و آماده ... و در عین حال پشتم تنها به کسی گرم باشه که همیشه باهامه و تنهام نمی گذاره ... اون قدرت بزرگ ...

پریروزا فیلم Bruce Almighty را دوباره دیدم ...
احساس عجیبی داشتم ... برداشتی جدید کردم ...
آدمی که تا قبل از این هیچ قدرتی نداشته ... و حالا در یک روز همه قدرت خداوند در دست اونه .... اون خودش تغییری نکرده ... اعتمادش به خودش زیاد شده ... فکر می کردم اگر تا قبل از این ... ایمان داشت که کسی با اینهمه قدرت پشتشه قطعا طور دیگه ای در زندگی عمل می کرد ... و نتایج دیگه ای هم می گرفت ... این دید آدم ها و اعتمادشون به مسیر زندگی و مسیر کل جهان هستی هست که اونها رو قوی و موفق می کنه ...
باید به ترس و نگرانیم غلبه کنم و مطمئن باشم که هر چی برام پیش میاد ... همه اتفاقات وو همه آدم ها برای من جز خیر ندارن ... حالا این خیر یا زود بهم می رسه یا دیر ...
یک نکته دیگه ای هم هست ... همش ته دلم نگران اطرافیانم هستم ... گاهی فکر می کنم نکنه وجود من مایه ناراحتی و آزار باشه ....
فکر کنم بهتر قبول کنم ... که با وجود بدترین اثر ها ... وجود من خیر حتی خیلی کوچکی هم داشته ... درسی تجربه ای ... می تونم به خودم دلگرمی بدم که وقتی از خدا برای خودم و دیگران خیر می خوام ... خودش در جواب من اجازه نمی ده دلی ازم چرکین بمونه ... به شرطی که الان آروم باشم وایمان داشته باشم و دعا کنم ....
می بینید حرفای قشنگ گفتنش آسونه .... وقتی ناراحتی ...قشنگ فکر کردن و قشنگ حرف زد هنره
همه ما مغروریم و فقط به توقعات خودمون فکر می کنیم ...
من سعی می کنم ناراحتی دیگرام رو برطرف کنم ... همه چی تموم می شه .. فراموش می کنم ... ولی ته دلم همچنان گرفته می مونه ...
فقط می دونم که :
باید تمرین کنیم ...
به این دنیا اومدیم که تمرین کنیم ... که ساخته بشیم ...
اومدیم که عشق رو تجربه کنیم .. آماده بشیم برای یک عشق واقعی به یک موجود بی عیب ... و بی نیاز و بی توقع ...
اینها همه تمرینه .... پس سخت نگیر ماهی سیاه کوچولو :)

No comments: