Saturday, March 01, 2003

نتایج انتخابات شورای تهران.
راستی بگم که من شرکت کردم ... و الان بد جوری حالم گرفته شده ...
اینکه چی شد که شرکت کردم ... جریانش خیلی طولانیه من هم مثل همه تا آخرین لحظه با خودم در گیر بودم و با دور و بری هام بحث می کردم ... تا یک تصمیم خوب بگیرم ...
تا اینکه در آخرین لحظه یک تصمیم شاید کمی احساسی بهم گفت من جوونم و تا حالا توی هر انتخاباتی می تونستم شرکت کردم ... نسل من باید انتخابات و دموکراسی تو خونش باشه ...
بعد با خودم یک توجیه منطقی هم براش پیدا کردم .. که وقتی من رای نمی دم که یک اعتراض سازمان داده شده پشتش باشه ... کسی کاندید نشده باشه و هیچ کس دیگم رای نده ... تا یک نتیجه ای داشته باشه ... الان رای ندادن من فقط باعث می شه اونهایی که بهشون اعتماد بیشتری دارم ضایع بشن و رای نیارن.
الانم که نتیجه اومده از رای دادنم پشیمون نیستم ... هیچ کدوم از نماینده های من تو نرفتن و این دلیلش فقط یک بازی سیاسی بود که مردم ما نفهمیدن ... مثل اینکه فن بکار بردن تو بازی سیاسی داره باب می شه ... باید سعی کنیم شم ساسیمون قوی بشه تا بفمیم جریان چیه .

No comments: