Thursday, February 27, 2003

سلام و معذرت که از وقتی دنیا اومدم اینجا خبری نبوده ... فکر نکنین سرم شلوغ بوده و کار زیاد داشتم و شبا خسته بودم ... و ... که وبلاگ ننوشتم ها ... نه چون هنوز سوات نداشتم ننوشتم ;) ... ولی دیگه الان بلتم بنویسم ...
امروز بعد یک هفته کار ... روز خوبی بود ... برای اولین بار رفتم بیلیارد ... با حال بود ... البته به نظر من یک ایراد اساسی داره این به اصطلاح ورزش !! که هوا نداره ... من ورزش های تو هوای باز زیر آسمون رو ترجیح می دم ... تازه امروز بولینگ هم بازی کردم ... اونم بد نبود ... :)
تو این یک هفته ده روز حرف زیاد داشتم ...ولی تلمبار شدن رو هم ... موقیت های مختلفی دلم می خواست حرف بزنم ... که معمولی ترینشون تولدم بود ... ولی گذشت و من حرف نزدم ... الانم دیگه نمی گم ... حرفام می رن تو زباله دان تاریخ چون تاریخ مصرفشون گذشته ... حالا ببینم اوضاع هفته دیگه چطور خواهد بود ... شاید سرتون رو خوردم ;)
در مورد انتخابات فردا هم باید بگم که دارم با خودم می جنگم نکنه گول بخورم مثل دفعه های قبل برم رای بدم ... البته ایندفعه خیلی با دفعه های قبل فرق داره ... از دوم خرداد به این ور من تو همه انتخابات ها حضور فعال داشتم ... چه به عنوان مبلغ و مشوغ ... چه به عنوان ناظر و این جور حرف ها ...
آدم های خوب پیدا می شن که بهشون رای بدی ...اما اینکه بتونن کار کنن رو من شک دارم ... تو این جامعه سر کار اومدنشون باعث می شه حیف شن ... حروم شن ... از طرف دیگه کسایی هسنم که زمان کرباسچی کار کردن و مردم کارشون رو دیدن ... ولی اینکه الانم کار کنن یا نه ... نمی شه مطمئن بود ... و این هم که کسایی که همیشه ممنوع بودن الان اجازه شرکت پیدا کردن مشکوکه ... که شاید فقط طعمه ای باشن برای جلب رای مردم ... اینکه آیا می تونن برای پست های بالاتری پا پیش بگذارند یا نه ... سوال بی معنی ایه ... چون جوابش معلومه ...
حالا به فرض هم که آدم های خوبی سر کار بیان ولی مسائل نبیادی جامعه حل نشه ... دردی از ما دوا نمی شه ... فقط شرکت تو انتخابات باعث می شه که همه دنیا فکر کنن اینجا دموکراسی بر قراره و ما آزادیم و حق انتخاب داریم ... ... ...
درسته که باید تو تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشیم ... ولی همیشه این نقش شرکت تو انتخابات نیست ... گاهی شرکت نکردن و اعتراض اثر بیشتری داره ...
الان فکر کنم که رای ندم .
فردا بهتون می گم که اغفال شدم یا نه ... ;)

No comments: