Sunday, April 14, 2002

دانشگاه تهران ... ساعت 9 صبح ...جمعیتی ... در سوگ ... نه در سوگ مرگ یک جوان ... و نا خوش از ناکامیش .... که در سوگ پیری ... خردمند و بی مانند .... و ناخوش از نا کامی ملتی که به قدر کافی از وجودش بهره نبرد .... خیابان انقلاب....و جمعیتی آرام ... که گه گاه ... محتاتانه ... چند شعار سیاسی می دادند ...

لا اله الا الله ...... لا اله الا الله ...... محمد رسول الله ....
یار دبستانی من .......
عزا عزاست امروز ... روز عزاست امروز ... .محمد مصدق صاحب عزاست امروز ....
ای ایران ای مرز پر گهر ... ای خاکت سرچشمه هنر ....
سحابی سحابی ... تسلیت تسلیت ....
با من و همراه منی .... چوب الف بر سر ما ..... بغض من و آه منی .....
زندانی سیاسی آزاد باید گردد ....
حک شده اسم من و تو ... رو تن این تخته سیاه ... ترکه بیداد و ستم ... مونده هنوز رو تن ما ......
من آهنم ...
دشت بی فرهنگی ما ... هرزه تموم علفاش ... خوب اگه خوب ... بد اگه بد .... مرده دلای آدماش .....
رفراندوم ... رفراندوم ... این است شعار مردم .....
در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما ....
لا اله الا الله .... لا اله الا الله ...
کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه ....

No comments: