Friday, March 05, 2004

امروز روز درختکاری بود .... رفتیم و آباد کردیم .. به خیال خودمون کلی درخت کاشتیم .. و یک زمین بایر و به جنگل تبدیل کردیم !!
دلم برای نهال هایی می سوزه که معلوم نیست چند درصدشون به سال دیگه بکشن ...
بخصوص اون یکی که نشستیم بغلش و مدیتیشن کردیم ... حداقل به فردا بکشه !! من که حال جدیدی رو تجربه کردم پیشش ... :)
اعتراف می کنم که امروز خیلی جدی نگرفتم و اونقدر که باید درخت نکاشتم ... ولی کار خوب و جالبیه کلا ... اگه بهش فکر کنی ... از احساس اینکه یک درخت اضافه کردی به درختای روی زمین ... احساس مفید بودن به آدم می ده ...
چه خوب بود اگه می شد به این آسونی آدم زمین قلب خودش رو هم آباد کنه ...
به قول چری جی:
"... وقتی که چیزی را در نقاشی تغییر می دهید، تنها آن قسمتی را تغییر نداده اید بلکه کل آنرا عوض کرده اید. کل نقاشی تغییر می کند. پس اگر من خودم را تغییر دهم، کل جهان باید تغییر کند و این چیزی است که فلسفه می گوید. چیزی که مذاهب توصیه کرده اند: خود را تغییر بده تا جهان را تغییر دهی. اما اگر شما سعی کنید جهان را تغییر دهید نمی توانید اردک را تبدیل به طاووس کنید. مگر نه؟ پس راز تغییر جهان ،تغییر خود است."
پس می شه امیدوار بود به آینده؟ ... به شرطی که درصد بیشتری از آدم ها که هرکدوم یک گوشه این نقاشی رو در اختیار دارن در جهت مثبت تغییرش بدن ... در جهت قشنگ تر شدن ...
:)

No comments: