Tuesday, December 17, 2002

بعد از مدتها سری زدم به درسام ...
این ترم فلسفه دارم ... درس عجیبیه ... کلا از فلسفه ... و فلسفیدن و خوندن فلسفه بافی های فیلسوف های کله گنده خوشم میاد ... همیشه دوست داشتم ... یک اکیپی پیدا کنم مثل دوستای قدیمی پدرم که با هم فلسفه می خوندن ... و از اون مهمتر یک وقتی پیدا کنم ... و یک سری بزنم به این دنیای عجیب فلسفه ... دنیا بحث و فکر ...
اما حیف که فکر نکنم هیچ وقت برای همچین برنامه ای وقت پیدا کنم ... الان با محاسباتم با این 20 واحدی که دارم ، برای این کتاب 300 صفحه ای "فلسفه تربیت " انقدر که برا امتحان بخونم ... ام ... برا هر صفحه فقط 4 دقیقه وقت دارم !!
حالا فکر نکنین ... من از اون آدم هام که لحظه لحظه شون حساب کتاب داره ... نه بابا ... از رو مجبوری ... اومدم یک حساب کتاب کشککی کردم که دلم خوش باشه ... و امیدوار شم که می رسم همه این 9 تا درس رو بخونم ...
نمی دونم کارم به حذف اضطراری دوشنبه دیگه می کشه یا نه ... از یک طرف دوست ندارم جا بزنم ... از طرف دیگه اگه عاقل باشم باید دو تا درس عمومی رو که امتحانشون با دو درس اختصاصی تداخل داره حذف کنم ...
ببینم چی می شه ...
;)

No comments: