Saturday, January 08, 2005

دیروز خیلی حالم گرفته شد که تو مسابقه نتونستم رکورد قبلی خودم رو بزنم .. می دونم که می تونستم .. اما به خودم اعتماد نکردم و ترسیدم .. نتیجه اینکه با کمر فرود اومدم رو مانع ... بعدشم همش وقت تلف کردم ...
خلاصه خیلی ناراضی اومدم خونه ... پوشیدن تیشرتی که روش نوشته بود "I believe I can fly!" هم چندان تاثیری تو روحیم نگذاشت ...
تا اینکه امروز وسط درس خوندن (خیره سرم )
یک بررسی کردم از کل مسابقاتی که تا حالا دادم ... و دیدم من همیشه یک رکورد رو تو دو تا مسابقه تکرار کردم .. یعنی تا حالا نشده تو دوتا مسابقه پشت سر هم رکورد بزنم ... و مسابقه دیروز هم نوبت رکورد زنی برای من نبوده ... انشا الله دفعه دیگه ...
:P
فعلا برم سر درسم که این هفته سه تا امتحان دارم ... علاوه بر اون هفته شلوغیه .. هم تولد عمو روزبه هست ... ;)
هم یار آور یک روز عجیب و طولانی پارسال ...! ... با کلی پیاده روی و در نهایت نتایج خوب ... که الان ازش خوشحالم ...
>:D<

No comments: