Friday, October 29, 2004

خسته ام من ... از خودم ... از حرفهایم ... از افکارم ... از مشغولیات ذهنی ام ... از خودم ...
من ...
وجود من ... دل من ... خواسته های من ... آرزوهای من ... نگرانی های من ... خودخواهی های من ...
من ...
هدفهای من ... زندگی من ... دنیای من ... عمر من ... توان من ...
و قدم های من ...
قطره قطره زندگی شخصی من اندوده شده با گرد و غبار غمی که خودخواهی من بپا کرده ...
گوشه گوشه قلبم تاریک گشته از بی نوری عشق ...
و قدم به قدم راهم را بی توجه بی خیال و بی نظری به آسمان می روم و باز می گردم ...
نمی دانم ... چه می کنم ... نمی دانم چه می خواهم ...
یا شاید می دانم ... حتما می دانم ... اما جراتش را ندارم .. جرات اینکه خودم باشم بی خودخواهیم ...
دنیایم یکی باشد با دنیای حقیقی ... یکی شوم با دنیا ... نه دنیا در برابر عقبی ... دنیا به معنی نفس ... به معنی لحظه ... به معنی عش ... به معنی کل ... به معنی خدا ...

No comments: