Monday, September 13, 2004

خوب شد رفتم ... خیلی خوب شد ...
حال و هوای اونجا ... آدم هایی که باهام بودن ... و آدم هایی که رفتم پیششون ... چیزایی که شنیدم ... چیزایی که خوندم .. در مجموع جو حاکم بر اون سه روز ... کلی انرژی مثبت بهم داد ... انرژی مثبتی که بهش نیاز داشتم ...
همه چی دست به دست هم داد تا الان من خیلی راحت تر برخورد کنم .. ناراحتی ها و نگرانی هام رو فراموش کنم ... و در مورد مشکلات کاریم هم سخت نگیرم ...
موثر تر از همه کتابی هست که دارم می خونم ... بعدا در موردش بیشتر حرف می زنم ...
دیروز هم روز خوبی بود هم روزش هم شبش ... راستی عیدتون مبارک ...
XXXXX
راستی امروزم دارم می رم که یک دوست قدیمی رو که گمش کرده بودم و به برکت orkut پیدا کردم بعد از 15 سال ببینم ... یکی که تو عالم بچگی خیلی همدیگه رو دوست داشتیم .. نمی دونم حالا چقدر زندگیمون و افکارمون و احساساتمون با هم تناسب داره ...
دارم می رم ببینمش ...

No comments: