Friday, June 18, 2004

گاهی خودمم به عقلم شک می کنم ... آخه یکی که هیچی درس نخونده .. شب امتحان ... پا می شه می ره باشگاه ... فردا صبحشم دوباره تمرین ... بعدش در یک لحظه تصمیم به شرکت تو مسابقه پرش ارتفاع ...
لحظه به لحظه نمی دونستم استرس امتحان داشته باشم ... یا جو مسابقه بگیرتم و ترس ...
ولی خوشبختانه هم به امتحان رسیدم و بد ندادم ... هم مسابقه بدک نبود .. بعد از 9 ماه نپریدن ... جا پا نداشتن ... و عادت کردن به پرش روی پای چپ برا پرش با نیزه... اوضاعم خیلی بد نبود ... یعنی تکنیکم بد نبود و حتی می تونستم رکورد پارسال خودمو بزنم ... ولی ترسی داشتم که باعث شد خطا کنم و با امتیاز برابر مقام سوم بودن رو واگذار کنم ... مربی ام که بهم گفت خیلی پر رو هستم که انتظار زیادی از خودم داشتم بدون تمرین کافی ...
امروزم رفتم سمینار حقوق ورزشی تو ارسباران ... الان به حقوق خودم آشنا شدم ... حالا می خوام برم از در و دیوار باشگاه و تیم و همه چی شکایت کنم P:
فعلا برم سر درسام که این هفته سه تا امتحان پشت هم دارم هیچ کدومم نخوندم ...

No comments: