Saturday, October 05, 2002

امروز بعد از 5 سال که به این خونه جدید اومدیم یک تغییر اساسی تو دکوراسیون اتاقم دادم .... تو این مدت تغییرات کم و کوچیک داشتم ... ولی این دفعه اتاقم کاملا یک جور دیگه شده ... البته جای کامپیوتر عوض نشده ... ولی میزش نو شده ...
حس عجیبی آدم پیدا می کنه اینجور وقتا ... احساس می کنم دوست دارم خیلی تغییرات بیشتری تو دور و اطرافم و برنامه هام ایجاد کنم ... شاید تا قبل از این علاقه ای به جا بجا کردن وسایل اتاقم نداشتم ... ولی حالا ازش راضیم ... یک تجربه جدیده ... خیلی وقت بود که همه چیز یکنواخت شده بود ...
اطرافیانم می گن خیلی تنوع طلبم ... اما خودم احساس می کنم که با وجود این خصوصیت تنوع طلبی اکثر اوقات همه چیز رو طبق روال عادیش ادامه می دم ... و به دلایل مختلف بی خیال تنوع می شم ... فکرش رو بکنید 6 ماهی بود که من به فکر عوض کردن میزم بودم ... و الان متحقق شد ... (البته با پی گیری مادرم ! ) ... با این اوصاف چرا بقیه بهم می گن تنوع طلب ؟؟ ...
الان می بینم واقعا به همچین تغییری هر چند کوچیک احتیاج داشتم ...
:):)

No comments: