Wednesday, July 10, 2002

دارم با چشمان نیمه باز وبلاگ می نویسم ... دارم می نویسم ؟ ... نمی دونم شایدم دارم خواب وبلاگ نوشتن رو می بینم ... نمی دونم هرچی که هست می دونم که از راه که رسیدم تو حال خوابم برد و الانم تو مسیر رخت خواب به فکرم رسید وبلاگ بنویسم ... فردا قراره بریم کوه دسجه ... فردا پس فردا براتون از خواب کوه نوردی هم می نویسم ... دیگه الان بسه خواب وبلاگ داره طولانی و حوصله سر برو می شه ... اونم تو همچین روزی ... که دیروزش هجدهم تیر بوده و من حتی یک قدم سیاسی هم برنداشتم ... منی که اون سال شب امتحان یادم نمی ره چه حالی بودم ... آره حتی تو خوابم یادمه ... :S
یک کم در هم و بر هم حرف زدم بگذارید به حساب خستگیم ...
پیروز باشید .
ماهی سیاه کوچولو یی که از راه قله براتون پیغام فرستاده .... داره می ره از اون بالا دریا رو ببینه ... از راه رود خونه که به جایی نرسید ... هیچکسم بهش نگفت چجوری تو فتوشاپ فارسی بنویسه ... :|
دیگه واقعا شب به خیر .
:)

No comments: