Wednesday, September 28, 2005

خدایا کمکم کن ... اطمینانم بخش بر راه پیش رویم و تصمیمی که باید قطعی اش کنم ...
یا شک را از دلم برون کن برای همیشه ... و لحظات و پیشامدها را قدرت آن نده که بیازاندم و با شک هم پیمان شوند ... یا شجاعتی ده از برای ساختن خودم ... ساختن آینده ام و ساختن دنیا ... به هر حال برای هر قدمم نیازمند کمک اطمینان بخش تو هستم ... چونان گذشته که قلبم را مطمئن ساختی و قدمم را محکم بر تصمیماتی که گرفتم ... امروز نیز یاریم ده ... تا آنگاه که پلهای پشت سرم را خراب می کنم ... بدانم که راه پیش رویم بهترین است ... و سنگی در این مسیر سد راهم نخواهد شد سنگین تر از توانم ... و سنگی از زمین و آسمان قلب زودرنجم را نشانه نخواهد گرفت که بی سپر و زره به این راه پای گذاشتم ...
یا باید جاده از سنگ های دل شکن صاف باشد و یا قلب رهگذر مجهز به سیاست و بدور از لطافت و زودرنجی ...
خدایا کمکم کن
این است نیت من برای چندروز باقیمانده عمر ... که امیدوارم آرام بیاسایم از قیل و قال مردمان و مجالی یابم برای تنفس و رهایی ...

No comments: