Sunday, January 01, 2006

الان دیگه فصل امتحان و درسه ...
دو هفته دیگه شروع می شه ... درست نیست ترم آخری من دنبال شیطنت باشم ... و بخوام اینجا از کتاب و فیلم حرف بزنم ...

خوشبختانه صفحه اول کتاب سمفونی مردگان اثر عباس معروفی اونقدر جذاب نبود که از راه بدرم کنه و بجای درس خوندن رمان بخونم ... گذاشتمش یک کناری تا بعد ...

* فیلم روز گراندهاک که تلویزیون ایران پخش کرد واقعا جذاب بود ... خیلی تفکر برانگیزه ... یک روز هی برات تکرار بشه ... اونم آدم هایی که رویاشون اینه که با همین تجربیات دوباره به دنیا بیان ... هموم بحث دکتر الهی می شه که چند وقت پیش گفتم در مورد ادیت کردن زندگی ... و اینکه جوری زندگی کنیم که احتیاج به تصحیح نداشته باشه و از نمایش ادیت نشده اش خجالت نکشیم ...
حالا شخصیت اصلی این فیلم یک روزش انقدر تکرار شد تا بتونه خودش رو اصلاح کنه و بهترین رفتار رو داشته باشه ... ولی خیلی سخت و خسته کننده بود بارها خودکشی کرد و وقتی دید راه فراری نداره دسست به کار شد و خواست بیاموزه و پیشرفت کنه و آدم بهتر بشه ...


فیلم یک بوس کوچولو فرمان آرا رو هم رفتم ... من فیلماشو دوست دارم

حیف که باید برم سر درسم و نمی تونم پرچونگی کنم !!
تا بتونم یک وقتی هم پیدا کنم برم حکم رو ببینم ...
:P

No comments: